Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Szájreklám,új beszerzések

2010.04.18. 01:46 - Krilla

Címkék: reklám hordozókendő gyapjúkülső

Minthogy plakátunk idén még nem jött össze,most meg sűrűbben járok emberek közt,a lepénylesőm meg sűrűn jár(mondhatni nem vagyok szégyenlős ismerkedni és talán kisbíró is lehetett a családban;)) mostanában vagy 6-8 anyuka figyelmét felhívtam a klubra,hogy hétfőőőőőn 16-tól itt és itt babaklub,ha esetleg érdekel...hátha valaki el is jön.Ha nem most,jövő hónapban...Reménykedjünk.
 Elvileg már van egy tuti új tag,de majd akkor mondom hogy biztos jön,ha ott van,hiszen közbe is jöhet valami akár.
Mindenesetre most biztos lesz mei tai,karikás és sima kendő is-csatos hordozó épp nem valószínű-és talán a hmong is ott lesz(kölcsönben van,de vélhetőleg odatalál)na és a rugalmas klubos kendőnek naná,hogy menni kell.igyenókszem mindenféle klubos pelusból vinni 1-1 darabot mutatóba.
 Ez persze nem lesz egyszerű,szép kis málhás szamár leszek ismét...

Jaaaa,elvileg jövő héten érkezik egy most már csak 3-6 hónapos babára való összement gyapjúkülső és pár betét,amit ingyen kaptunk,viszont az én rendelésem postáját megdobta 600 Ft-tal(ha nem veszek semmit,nem is kérdeztem volna rá,van-e valami feleslegesnek mondható klubosnak való dolog),ezért aztán megint nincs klubpénz(ill.270 Ft lenne)de szemet vetettem egy olcsóbb szövött kendőre,amit lehetne majd kölcsönözni-ki tudja hogy kerül ide,postaköltség nélkül jobb lenne,meglátjuk,összejön-e.Szóval úgy gondoltam az lenne a következő beszerzés,ha összejön a rávaló,addig "meghitelezem",jogilag az enyém,de lehet hogy legközelebb már ki is adom-de vinni fogom mindig.4,60-as csak egyenes végű,ám megfelelő szövésű.
 Nem csak hobbiból tettem ezt a lépést,de az eddig szívesen kölcsönadott valószínűleg kelleni fog máshol is és akkor visszakapja aki nekem adta,hogy az ő ismerősei is használhassák.És nem marad szövött kendő,csak a saját tulajdonúink amit nem adunk kölcsön(én egyet meggondolok ha valaki nagyon szeretné).

Ugye hétfőn többen találkozunk;)?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr861930696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása