Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Jaj!Valaki néz!

2011.07.22. 17:07 - Krilla

Címkék: ígéret pelenka fürdőskendő

Hűűű,ezt a beállt blogot is nézik újabban néha,üdvözlöm a kedves kíváncsiakat!Én pedig szent ígéretet tettem magamban,hogy megírom már a kölcsönözhető pelenkák leltárát.

 


  Nem vagyok könnyen,nagy rakás van.
  Könnyen vagyok,mostanában nem jön.
Be fogom írni a javítani valókat is.Kell is a leltár,mert 1-2 érdeklődő akadt már,hátha segíti őket a döntésben,hogy próbáljanak-e,ha tudják miből lehet választani.Sajnos továbbra is számítástechnikai analfaBéna vagyok,így képekkel nem szolgálhatok,de fajta után azért rá lehet keresni itt-ott,fórumokban véleményekre is.Esetleg némelyikről én is írok.
Külön posztban lesz a leltár és nem tudom egyszerre megírni,folyamatosan frissítem,bővítem majd.

És mivel nyár van,meg meleg,emlékeim szerint a fürdős kendőt is leírom valamennyire.Merthogy próbáltam szerencsére tavaly nyáron.Elöljáróban annyit,hogy csak ajánlani tudom...

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr353089490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása