Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Hősök útja 24/a-miért éppen itt?

2009.10.13. 11:54 - Krilla

Címkék: hely szervezés rkh pmh

Több hónapja,mikor találtam olyan kismamákat,akik nem csak jó ötletnek tartották,de valóban elkezdtünk összejárni,levelezni,beszélgetni,elkezdtem helyeket keresgélni.
Sőőőt,most beugrott:márciusban hiredettek valamit a "Nagycsaládosok"a Kalocsai Néplapban,ők belevettek volna a hirdetésbe,de nem volt hely.
Tőlük,illteve a hölggyel akivel a védőnővel épp összefutpottunk tudtam meg,hogy helyet keresnek ők is,mert a Kertvárosi Iskolába már nem mehetnek a Klub étterem teremdíja 2500Ft/óra.
Tehát elkezdtem keresgélni ötletszerűen:


-Első körben a Vigadó étterem bárja is szóba jöhetett volna,de mire eljutottunk a tényleges szervezésig,már más profillal nyitott a hely,új főnökkel,akivel szintén nem beszéltem,mert nem hiszem hogy a működési profil,felszereltség és a nyitvatartás miatt mehetnénk oda(egyébként pincehelyiség)
-Kerestem az épp bezárt,azóta újra kinyitott játszóházat,személyesen nem találkoztam azóta sem az akkor megtalált hölggyel,üzenetet pedig eddig nem küldött,hogy mehetnénk.Iskolát(1500 Ft/óra az ebédlő,tantermet nem adhatnak,úgy tájékoztattak,a Polgármesteri Hivatal előírása-ezek után több iskolába nem mentem)
-A Polgármesteri Hivatalban(továbbiakban PMH) akivel tudtam beszélni,szintén nem tudott semmi lehetőséget(ekkora városban?Havi 1x pár órára???Állítólag új Polgármester van,a színe elé nem fognak a kérdésemmel engedni ezután sem,gondolom,de majd újra rákérdezek.
-Tavasszal-nyáron-kora ősszel nagyon megfelelt volna a volt Datura Dix épülete(elnézést,nem tudom,előtte mi volt ott:Hősök útja és Méhész utca sarkán lévő telephely felújított épülete.Kézmosó,wc lenne,a többit meg tudnánk oldani)-sajnos a mai napig nemtudom,ki kellene keresnem és hol ez ügyben,szóbaszéd alapján az már raktár.
 -Talán a Vasútállomás épülete is szóba jöhetne,egy egyrészt hideg,szintén nagyon üres,másrészt féltem a falfestményeket,így ezt az utat nem jártam le.
-Egyszer voltam egy plébánián,de nem voltak benn illetékesek(meg hát nem egyházi szerveződés)egy darabig nem jártam arra jókor sosem,majd lecserélté a plébános urat,az újat még nem láttam,de alapvetően az általam ismert hittanterem nem túl nagy.
-Érdeklődtem a Pünkösdista hívők gyülekezeténél,a nagy házban több helyiségük van,de ott is elutasítottak.
-Egy vendéglős jót nevetett az ötleten,hogy ő bármikor ingyen pár órára egyszer egy hónapban beengedjen a pincehelyiségébe.
-A Vasút utcai roma alapítványi iskola(elnézést,majd megbnézem a pontos nevét és bejavítom,ha el nem felejtem)is az épület mérete és amiatt jött szóba,hogy nem sok mozgást látok arra általában-de oda sem mehetünk.
-Voltam a Mozgáskorlátozottaknál a RISZI mellett,úgy láttam,ott sincs sok esély.Kaptam ugyan egy telefonszámot a vezetőséghez,de végül nem hívtam fel.
-Persze az Érsekkert is szóba jöhetett volna összetartó baráti társaság számára,de mivel ez nem volt adott a rádióban hirdetett volta miatt kilőttem a listáról:nem tudtam volna senkit értesíteni nagy szél,eső esetén stb.
 

1-2 dolog talán  kimaradt...Ajánlották a karatetermet hogy kérdezzem meg(volt Narancs Klub,a "Pataji sarkon"-ám mások véleményezték,hogy oda biztos nem mennének szvesen az emberek,mert nem túl szemvidító az épület(nem láttam)+az is pence.
Felmerült a Fazekas Alkotóház-ott sem jártam még,nem hiszem hogy szeretnének töréskárt,nem tudom,van-e gyerekbiztos helyiségük.
Óvodákat javasoltak-ott sem voltam még.Az azért sok mindentől-mindenkitől függ:hiszen ott fertőzésveszélyre(sok gyerek van-játszik ott,el kéne pakolni gondolom a teremben az ő játékaikat,axtra takarítás stb)ha valaki előzetesen érdklődik,megyek"tárgyalni"szívesen.
Az"Úttörőházban"sem voltam,bár régen hallotam,még mialőtt Liszt Ferenc AMI lett,hogy nem adják ki a termet(gondolom,oda se,ha nő a klub,majd rákérdezek)
 

Tehát:egyszer jártamban-keltemben vettem egy nagy levegőt és bementem a Roma Közösségi Házba(továbbiakban RKH) a Hősök útja 24/a-ba,hátha nem úgy önkormányzati helyiség,mint az iskolák.Épp ot volt István,a Roma Kisebbségi Önkormányzat elnöke,aki szívesen és mosolyogva tájékoztatott,hogy a Nagycsaládosok is oda járnak(ezt sem tudtam)sőt,az oda járók nagy része magyar,ECDL vizsgát is tartanak ott,stb.
Azóta az iroda átköltözött a kisebb helyiségbe,így a nagyobba mehetünk teljes lelki nyugalommal előzetes egyeztetés alapján.
A terem szép,tiszta,világos.
A kapu csukható,a kertben lehet rosszalkodni,jelenleg gesztenyét szedni is akár.
Van wc,kézmosási lehetőség,ivóvíz,asztalok,székek és ingyenes.

Nem tudom hány férőhelyes-ez attól is függ,hányan érzik úgy,hogy muszáj behozni a babakocsijukat,nem hagyják az udvaron.(Illetve van egy zárható mellékhelység,amire rákérdezhetek,vaen-e ott"parkolóhely")

Első alkalommal a "hirtelen szervezés" és a Dunamenti Folklórfesztivára való készülés miatt egyszercsak jöttek a táncosok próbára,de akkor már egyedül voltam a gyermekemmel.(volt,aki nem tudot végül jönni,volt,aki sietett)
Mivel nem zavartuk egymást,az idő"oda lett szánva"és még reménykedtem hátha valaki később jön.Néztem őket egy darabig,táncoltam hátamon a gyerekkel,aki elaludt közben.
Következő alkalommal egy kedves diáklány internetezett a teremben egy darabig,őt természetesen nem küldtük el.Egyébként csak mi voltunk.
Úgy beszéljük az időpontokat,hogy ne ütközzünk más szerveződéssel(bár a táncpróba nagyon jó volt,mi több:a hangulata a menettáncban nem jött át annyira)
Szóval ha Babaklub van,akkor babaklub van,a hely neve miatt ne húzódozzon senki.(de a plakátra csak a címet írjuk)

Képeket mielőbb megpróbálok hozni róla.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr831447159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása