Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Nagyüzemi plakátszórás

2009.10.14. 01:28 - Krilla

Címkék: hely plakát

Az extra erős szél ellenére elindultam este plakátolni,végül 9 helyre adtam be/raktam ki,közben másnak is sikerült kitenni,holnap folytatjuk és legalább egyszer már kikerült(ezúttal nem általam)iwiwes üzenőfalra a napokban.
Szembe kaptam már egy érdekes kérdést:milyen szakértőink vannak?
Ettől kicsit meglepődtem,nem hinném,hogy a főorvos illetőségű úr olvasott volna már itt.Talán azt hitte ilyesmit csak szakemberek szervezhetnek?Baráti beszélgetős klubot?
Mi több,a lapra nézve megkérdezte(kicsit "mitakarszitt" stílusban beszélt végig,ez vagy a rangjával jár,vagy a természetével,vagy nem volt jó napja)Majd megkérdezte,milyen könyveink vannak.Elmondtam,bár kapkodva.
Nemhogy megkérdeztem volna,tudna-e klubos könyveket felajánlani;),illetve szakértői előadását később.Vagy hogy Ő ismer-e legalább szoptatási tanácsadót Bajánál közelebb.
Egyszer ugyanis valaki kérdezte tőlem,hallottam-e hogy itt is volt szopisTA,de egy idősebb hölgy és lehet el is költözött,már nyugdíjas korú lehet.Ha valaki tud róla és errefelé elérhető,szóljon.
Egyébként a holnapi nappal a kórház területén 2,az SZTKban 1 és talán a gyermekrendelőben is lesz egy.Gondolkodom az ügyeleten is-bár remélem nem nagy a gyermekügyelet forgalma,meg akinek ügyeletre kell menni,az nem nagyon olvas plakátot.
Kapott az Uszoda,kisebb boltok,gyógyszertárak,virágbolt,1 lépcsőház,holnap még több helyen lesz.

Hely-ügyben egy 1 perces kérdés alapján van egy lehetséges jelölt,de nem tudom még mekkora és fűtetlen,tehát csak a nyári hónapokban lesz jó,ha még akkor is rendelkezésre fog állni(köszönet a tippadónak)-és jó helyen van eléggé,de mondom:melegben-és nem láttam még.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr641448861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása