Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Terveink szerint...

2009.11.02. 00:53 - Krilla

Címkék: klub kenguru szervezés hmong hordozás meitai

...nov.23. és dec.14.lesz a következő klubok időpontja,16.00 órától,a szokott helyen.
Egyeztetnem kell még.
További terveim szerint írok ide 1-2 posztot kül.dolgokról.Mi kell,mi nem,hasznos-e.Hátha valakinek segíthet.Nagyirányú kutatásokat nem végeztem,olvastam itt és ott,van,amiről van személyes tapasztalatom,az így kialakult pilanatnyi véleményem fog megjelenni az írásokban.
Most valami összefogó címen agyalok majd hozzá,hogy esetleg jobban lehessen látni-keresni az egy témához tartozó dolgokat.
És a napokban kipróbálok egy hmongot is.Konkrétan az enyémet.Mondhatni,randi előtt állok vele.Egy kedves ismerős vállalta hogy jártában-keltében elhozza,így pk mentes.És a napokban megyek érte.
Azonban a Hunbaba mei tai új gazdára lelt,így az már nem lesz megtakinthető-kipróbálható.
Illetve igen,de nem az enyém,ugyanis a városba érkezett egy másik példány.Én igazából az enyémet alg használtam,bár irtó kényelmes,csak valahogy a kendőt jobb kezelnem.Azért is tartogattam eddig,hogy a MT-jal is tudjanak ismerkedni élőben a kíváncsiak.Nos,az eddigi kíváncsiak próbálták azért,volt itt-ott kölcsönbe,nem klubozónál is,kár,hogy nem tudtam kihasználni.
Azonban aki itt olvasgat és kengurut venne,könyörgöm,ne tegye!!!Előbb próbáljon mást,segítünk!Engem az mentett meg  a kenguruvásárlástól többek között,hogy:
-A;a 31.héttől kórházban voltam,nem volt idő "rábeszélődni" 
-B;mikor elém került egy,tetszett is,deépp ne akartam venni,pedig nem volt drága:3500 Ft.Azóta az a véleményem,hogy de,drága lett volna.Mert nem használnám.
-C;kaptam kölcsön egy Brevi koalát-ezer köszönet érte!A gyerek vagy 3 hónapos volt,de tengett-lengett benne,fogni kellett,szinte láttam ahogy nyaklik a gerince.Lógott benne az egész gyerek-dehogy ült!Kényelmetlen volt mindenhonnan(és ez egy modernebb,szivacsos modell),a gyereket nem volt egyszerű beletenni,kivenni pláne.Amúgy tudtam én,hogy a kenguru semmire se való(pláne ha a gyerek az ember térdéig lóg,mit láttam itt-ott)kendőm is volt(bár csak Kismama)de nem tudtam használni.
Tovább nem részletezem,majd egy másik írásban...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr771492178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása