Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

4.klub:2009.nov.23.

2009.11.24. 00:37 - Krilla

Címkék: könyv beszámoló pelenka hordozás meitai

És túl vagyunk a 4.hivatalos klubon.
Ezúttal egy apukával is büszkélkedhettünk,bár a szokott csapat állt össze.
Ott kezdem,hogy a Közösségi Házban dolgozók kérésének megfelelően du.4-től tartjuk a foglalkozásokat.Ám ezúttal én is késtem ekcémás dolgok és félnapos cicinlógás okán.(nem én lógtam,hanem csemetém-az enyémen)
Nem is volt ott senki,no de van telefon,nem messze lakik a CKÖ elnöke,így elmehettem a kulcsokért(ilyen nagy ember lettem:kulcsok őrzője,épületfelelős;)).
Egy idő után befutott Piros-egy kazal finom ribizlis muffinnal és a gyönyörű új bézs Ninojával(a pontos színét nem tudom.Képek akkor lesznek,ha rájövök,hogy kerülnek ide)persze a fia se maradt otthon.Elaludt menet közben,de míg fel nem ébredt,addig is gyakoroltunk,mutattam pár kötést háti hordozáshoz,s a babab ébredése után gyakoroltunk.Némileg nehezítette a dolgot az én örökmozgóm,aki ezúttal nem szökdösött az udvarra,hanem székre mászva nagy lendülettel kapcsolgatta fel-le a villanyt.
Aztán jött Bogiék családja apástól.Végre hozzám került a Kontinuum elv könyv.
Ők is próbálták az új szerzeményt,volt egy kis pelusmustra,cserebere,nagyüzemi evészet:sütizés,kinek-kinek almázás.A gyerekek(a nagyobbak)autóztak,labdáztak,ölelgették egymást.Lóci ölbebaba és batyubaba üzemmódban funkcionált főleg.
Szerephez jutott persze a múlt héten befutott gyerek mei tai-egy kedves törökszentmiklósi anyuka ajándéka a fiam részére,ami egyből nagy szerelem lett,másnap kb.4!!!órán át hordozta benne a fiatalúr a kunkori hajú babát.(most is őt vitte.Régebben az Ordító tigris is hordozgatva volt,akkor még muszlin vagy polársállal.Úgy nézem ez kényelmesebb is,nem csak szebb)
Nagyon jó éreztük magunkat(a megjelölt témáról:fürdetés-ápolás nem is esett sok szó,de terveim szerint írok majd róla,csak elég csehül vagyok egy múlt pénteken rajtam kitörő kórság miatt még)ezúttal fél 8-ig maradtunk.

Ma már megterveztem a jövő évi témákat,de csak akkor írom ide,ha átgondoltuk,hátha sorrendváltoztatásra van szükség,vagy témacserére.

Viszont ezen túl szeretném ha kicsit komolyabban vennénk majd a témákat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr71547890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása