Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Mennyit alszunk?Mit is látunk?Hopp,mindjárt klub

2009.12.14. 02:30 - Krilla

Címkék: könyvek pelenka hmong karikás szárong indio coola mbless

Hátha még nem késő...
Én egyet alszok még,mások csak felet(akik már húzzák a lóbőrt javában.Miii?Ennyi az idő?Akkor én is csak felet;))aztán megint klub.
Szóval ha ezt dec.14-én,hétfőn délelőtt olvasod,még du.4-ig odaérsz simán;).Lesz szárong,karikás kendő,talán a hmong is megint és Indio mindenképp.Újonnan kapott klubos pelusok,megy a Coolababy,kötözős pelus,szoptatós és éjjeli gondoskodós meg babaetetős könyv(mégpedig egész jó:szoptatásról,allergiáról is eszik benne szó.Magánvagyonom képezi,de pénteken kaptam meg,nem néztem még át.S már megy is kölcsönbe).
Illetve ezek közül mindaz,amit nem felejtek itthon.
Ha eszembe jut,előbb Istvánékhoz megyek(pláne ha késnék),vagy telefonálok,hogy ne kelljen megint visszajönnöm a kulcsot elkérni.Hátha megint időben hazamegy mindenki munka után.
Nekem a nőies 5-10 perc sajna befigyel néha.
Persze ha Eráék benéznek előtte,akkor nagy esély van rá,hogy időben odaérek.
Jaaa,persze:Mamabless pelusok is lesznek,Eráék hozzák őket,tőlük lehet vásárolni is,nemrég kezdték a forgalmazást.
Hogy a dédikertbe átmegyünk-e azt nem tudom előre.Tehát aki később jön és senkit se talál az vegye bátran a Bem Apó utca felé az irányt,hátha átballagtunk az Idősek Otthona parkjába egy kis közös sétára.
Kupakot nem viszek,pedig mindig tervezem.Üdítős,tejes,ecetes stb.kupakokat terhességem idején kezdtem gyűjteni-nekem lassan gyűlt,mióta a tejeset is beleteszem jelentősen gyarapodik a kupac-akkor valami beteg kisfiú kapott érte pénzt műtéthez vagy gyógykezeléshez,a takarítónők kérdezték minden nap,van-e valakinek ásványvizes-üdítős stb.kupakja.Azóta gyűjtöm.Úgy tudom,valamelyik óvoda játszótérhez gyűjti.
Egyébként "zöldségem" valamennyire,hogy az utóbbi időben nem csak a felvágottas csomagolásokat,de a szétszedett tejesdobozokat is mosogatom rendesen.Megdöbbentően sok műanyagot használunk sajnos,én is csak 70-80%-át mentem meg.De ez inkább egy másik bejegyzés témája lesz majd.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr731595631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása