Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

BÚÉK,tervek,kis hordozási kitérő

2010.01.02. 00:51 - Krilla

Címkék: sarong selendang khanga kötések

Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Megígérem,hogy ebben az évben még kínlódom a klubbal:).
Sok dolgom nincs vele.Illetve szervezni,tervezni,cipelni kell azért-a gond inkább az,hogy kvázi potyára.Ha csak 3-4-en vagyunk(+gyerkők)akkor ugye nem kell túl sok cucc.Mindenki megmondja előre,mit szeretne látni,azt viszek.De ha potyára cipelek pelusokat,könyveket,az nem túl jó.
Meg olyan fura a terem miatt tárgyalni,plakátolni,hiszen mi enélkül is találkoznánk időnként-más meg eddig nem jött,illetve még csak írásban jelentkezett.
A bloggal több tennivalóm lenne.Fejben már elkezdtem több posztot írni,de aztán mindig más vitte az időmet.

Ma megtudtam(illetve tegnap este)hogy van pl.selendang nevű hordozókendő is(de jó hangzása van;)).Ránézésre afféle,mint a khanga vagy a sarong,csak míg a khangát tűrik vagy csomózzák,a sarogot ezek után nem tudom,legtöbbször hogy hordják:a rojtok miatt nem túl szerencsés se kötni,se tűrni,de izgalmas.3 kilós mosópor+könnyű babával a tűrögetős módszer és a rebozo kötés is megfelelő,sőt súlytalanság érzetét kelti.Találtam egyfajta kötést,ahol a gyerek hosszában fekszik a kendőben,s lényegében anyja köré csavarodik,mivel úgy fekszik,mint az erszényben vagy slingben,csak így több évesen is viszik.Természetesen először a gyermeket fektetik a kendőbe,s csak utána kötik fel hátra.Jó kis elbújós;).3 kilóval súlytalan.Ha ráveszem a gyerekem némi próbára,vagy csinálok valami jó kis súlyt,többet fogok tudni*.
Szóval a selendangról nem tudok semmit,Celesztina hívta fel rá a figyelmem pár linket küldött(de nem tudok angolul,ezért rá hagyatkozom,ha ír majd bővebbet méretről,szövésről,hogy kik használják eredetileg stb)amiben csúszócsomóval használják csípőn és háton is,meg rebozoval.

*A gyerek szeret hordozva lenni,de nem bármikor,bárhogy és bármivel.Mikor Olafot vettem,az nem tetszett.Mikor Ellipsen került ide,abba volt lehetetlen elsőre bekötni,úgy 3.alkalommal hagyta magát.(előtte Olaf volt pár hónapig,Ő a Nandu Virág helyett jött,ami előtt Bóbita és Kismama kendő volt)
Emlékezetes volt az is,hogy a GypsyMama épp a Dunamaneti Folklórfesztivál nyitónapja előtt ért ide.Fél éjjel cserélgettem a vizét,mostam,dögönyöztem,öblítettem,színrögzítettem ecettel,sóval-mindezt vagy 15 vízcserével,mert nem mertem gépben mosni.Vasalgattam,többször fontam(később is),hogy puhuljon,aztán annyira nem lehetett belekötni a gyereket,hogy a vastag Ellipsennel mentünk a hőségben(mondjuk nem lett tőle sokkal melegebb),mert az mégsem volt barna:).A vicc az,hogy úgy hordtam még egy darabig,szidtam is,hogy látszik rajta a középkategória,bökős,merevke,hiába vékony,szellős meg szép.Aztán vettem egy nagy levegőt és kimostam géppel-álompuha lett és rugalmasabb:).Az Indioba meg elsőre is megengedte a próbát,majd a kötést is 2 nap múlva.Azóta is szereti,de az Ellipsen a kedvenc.Ha választhat,azt kéri.Sajnálom eléggé,hogy a rojtos Iris nem hosszabb 20 centivel,akkor tudnék vele félbatyut kötni,mert karikásnak nem használom.Na és Nino hiába a legpuhább és mindenhez passzoló színű-farmerkék-mert mérete miatt ritkán hordom.(Érdekességképp:nemrég volt a kezeim között egy másik Nino,ami mondjuk sokkal újabb,de vastagabbnak is tűnt.Azt tudtam,hogy a csíkosok színenként változó sűrűségű-vastagságúak,de hogy a Ninok is...?)
Remélem,ha tesó lesz egyszer,ő meg az Indot fogja szeretni.Nem tervezem eladni,elég egyedi,mert festett.Na meg szép.És mintha könnyebb lenne már kötni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr601638523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása