Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Megérkezett a Gremese MT;leírás,teszt

2011.09.23. 23:22 - Krilla

Címkék: teszt hordozás meitai gremese

Tehát a titok:Gremese Mei Tai.Igazából 1 hete itt van,de sehogyse jutottam odáig hogy egy épkézláb posztot írjak.
 Vittem volna már megmutatni,kipróbálni egy reménybeli kölcsönzőnek,de közbejött egy,illetve zsinórban 2,a kisfiam által elkapott betegség,ami miatt nem mentem "idegengyerek"-közelbe.

Azonban mondhatni,hogy teszteltem.A Paprikafesztiválon kötöttem vele és a Megasztáros fellépőket hallgató tömegen átjutottunk vele könnyen és gyorsan a körhintáktól.Ha már rajtam volt,le se vetettem,azzal ültem bringára,úgy jöttünk haza,ami tényleg jó ötlet volt,hazáig el is aludt benne a gyerkőc.

Keresztpántos kialakítású Mei Tait kaptam.Nem tudom,véletlen,vagy Emese emlékezett rá,hogy egyszer régen írtam,nekem a keresztpántos tetszik legjobban:).
 Úgy szól az alku,hogy kapunk egy MT-t posaköltségért.Ezt az érdeklődők kölcsönözhetik.De közben eladó is,tehát mondhatjuk bizományi.Ha valaki meg szeretné venni,akkor én leírom az aktuális állapotát,Emese meghatároz egy eladási árat,de a vételárból a klubot is támogatja.
 Mi pedig ahol nyilvánosan megjelenünk,netán plakátolunk,utalunk a cégre.
Mivel ez egy drágább hordozó,a kölcsönzési díját 400 Ft adomány/hó áron állapítom meg.

A mei tai alapvetően sötétszürke(antracit?),a dekorrészek pedig bézs alapon fehérrel és feketével vannak,így fiúnak és lánynak is jó.A minta egy fehér levél,néhány karika,bogyó.Nagyon hosszú a felső pánt,ez lehetővé teszi,hogy a hozzám hasonló nem nádszál termetűek is "a másik oldalon" kössék meg. (tehát háton hordozásnál csak az alsó pánt jön előre,a hátsót meg tudom hátul kötni,így nem kell történhet meg az,hogy rossz csomót akar a hordozó személy kibogozni.Elöl hordozásnál pedig az alsó pánt alul,a hátsó elöl köthető meg)
 Tartozik hozzá alvócsuklya is,ami a fej rögzítését szolgálja.Ezt 3 megkötővel kell megkötni,majd 2 másik zsinórral rögzíthető a vállpántba varrt fülecskékre.Mindkét oldalon van fülecske a cumiláncnak is.
 A vállpánt jó szögű,kényelmes,a bélelése kényelmes,kellően vastag,de nem merev,első használatnál is rögtön jól idomult.

Én kb.fél órát vittem benne 15 kilós gyermekemet,kényelmes volt ekkora súllyal is.(mérete:3 hótól 15 kilóig)

Szabad a vásár,kölcsönzők jelentkezését várjuk!
http://www.mei-tai.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr883252171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása