Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Teszt:Hordozó-Bóbita babahordozó kendő

2010.01.11. 11:13 - Krilla

Címkék: teszt kendő hordozó bóbita

Először is elnézést kérek,ez a cikk kissé csapongó lesz.

2 méretben volt nálam,S és XXXL.Utóbbit nem használtam végül,mert mégsem kellett olyan hosszú,de kötöttem vele próbát párszor,ill.talán 2x sétáltam vele.
Anyaga vékony lenvászon,szövése sima vászonszövés.Elvileg egyik tulajdonsága alapján se felel meg e jó hordozókendő kritériumainak.Nyers színű,akár festhető,batikolható is.Van mintás szövésű is belőle.
Sokan szeretik,mert olcsó és vékony.Valahol volt róla képem,megpróbálom később idevarázsolni.Elvileg a len szúrós picit,én puhának találtam.Vékonyság:erre mondom,hogy átköpősen vékony-szinte át lehetne köpni rajta,annyira vékony.Ezáltal viszont megkötni is borzasztó könnyű.A vászonszövés miatt átlósan nem elég rugalmas és ha szakadna akkor rögtön végigszakad,nincs pardon,a gyerek leeshet.Ami nem túl hasznos...
Mostanában aukciós oldalakon is ritkábban látni használt példányokat(én eladtam az enyémeket,de szemléltetőeszköznek elfogadnék egyet)Az azonosításhoz:bevarrt márkacímkét nem tartalmaz,csak méretjelzőt jellegzetes betűformával és mérettel.Felirata a méretjelzés,esetleg made in eu felirat.
A szélessége-hosszúsága jó,a kötési tájékoztatója finoman szólva csapnivaló.Nem mert fekete-fehér,hanem amiatt,hogy ortopédiailag helytelen,mi több balesetveszélyes kötések is szerepelnek benne.Volt már,aki ez ügyben próbált levelezni velük(épp nem én),de nem nagyon érdekelte őket,szerintük profi kendőoktatóik vannak.
Mi több,a kendőiket Amazonas Carry Me(1.pontnál az áthúzott képre kattintva),régi fajta Kismama hordozókendő és ismeretlen-úgy látom babaerszény(kezdő kép az oldalon,ill.5.pontnál)-képével reklámozzák-ezt sosem értettem.
Úgy látom,jelenleg nem forgalmaznak semmit.A vevőszolgálatuk pedig jó volt,segítőkészen és gyorsan válaszoltak a kérdésekre.

Ami még érdekes:mindenféle házi vackot szoktak kínálni aukciós oldalakon jó hordozókendőnek,esetleg más márkanévvel is.Bóbitát még csak saját neve alatt,vagy "gyártóját nem tudom" megjelöléssel láttam eddig.

Tehát míg másik kendőm nem volt,ellettem volna a Bóbitával.Több rétegű kötéssel nem lett volna szakadás gond semmiképp,úgy gondolom.Az S-esben csak csípőn hordoztam csúszócsomóval,szerettem.Néha persze nagyon átnéztem,de nem feslett sehol sosem.Vállban vágott ugyan,de 10 kilóval nem nagy csoda.

Magánvélemény:Hordozni már nem vennék ilyet,ha valakinek van,kipróbálhatja,használhatja,de ha jobbhoz jut,ezt hanyagolni fogja.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr41663228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása