Csillagszem

Baba-mama klubot szerveznék,ha lennének résztvevők. Na jó,vannak,csak nem sokan.Próbálkozunk,tehát vagyunk.Itt olvashatsz majd több mindent,először a gondolati hátteret,majd az alakulást,stb.S közben-közben néha gondolatokat,magánvéleményt erről-arról.Netán cikkek ajánlását.És időről időre találsz majd leírást,képet kölcsönözhető klubos dolgainkról.Továbbiakról pedig a klub email címén érdeklődhetsz....

Friss topikok

Linkblog

Megjött az egyik meglepetés...

2010.01.20. 01:13 - Krilla

Címkék: klub meglepetés

...de nincs most időm írni róla.Gonosz vagyok,tudom,de holnap éjjel írom meg,mi is az.

Közben beugrott,hogy jaaa,volt énnekem Babaközelbenes rugalmas karikás kendőm is.(csak alig használtam,kábé többet volt kölcsönben,nálam csak pakolódott,mert a csúszócsomós kendőhöz képest nem tetszett akkoriban)Így pár sort majd róla is fogok írni a jövőben.

Kluuub?
Arról is holnap.Tényleg sietnem kell.

Az még azért idefér,hogy nagyot néztem az előbb,38 oldalletöltés volt tegnapelőtt.(Eddig 20 volt a legtöbb,dec.14-én)Legalább ezzel haladunk.
Most mi legyen?Írjak ki valami meglepetést az első klubba látogató új anyukának is;)?
Egyébként "ha igény lenne" lehetne egy potya klub 30.v.31-én is,attól függ,melyik nap jönnak Gabiék Kecskemétről,és lesz-e terem.Gabi válaszát várom,Istvánt holnap megnyaggatom,szabadna-e,lehetne-e....

Ó és el is felejtettem:a minap felkerültünk a kalocsa.lap.hu-ra,igaz jobb szélen legalulra,kicsit hosszabb névvel,mint Kalocsai Csillagszem baba-mama  klub-Bogi intézkedésének köszönhetően.(mint megtudtam ez nem valami automatikus dolog,tehát köszönjük annak is,aki jóváhagyta)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagszem4.blog.hu/api/trackback/id/tr441686517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása